Klacht: leveren maar toch niet door een invompotente koerier

op 27 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Vanmiddag de gehele middag thuis gebleven voor het ontvangen van toestel en toekomstig abonnement. Als eerste belde de koerier dat deze verlaat was op zich netjes. Later ongeveer een uur na het verstrijken van de termijn waarbinnen deze zou komen belde hij weer waarin hij aangaf dat hij een foto moest maken van zowel bankgegevens als ook van het legitimatie bewijs. Dit staat niet in de bevestiging van KPN omschreven en dit is ook een vreemde manier van doen. De koerier gaf aan dat hij niet meer kwam en ik heb met KPN contact opgenomen. Deze gaf aan dit ook niet toegestaan te hebben en dat tonen voldoende zou zijn. ook werd aangegeven dat de order nu automatisch werd geannuleerd en er een nieuwe aanvraag gedaan dient te worden. Dit is toch zeer vreemd dat door deze incapabele koerier een order geannuleerd wordt en je zelf achter de feiten aan dient te gaan!! helaas i

Alsnog levering en juiste aanpak van KPN door capabele werknemers en koeriers.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joke.heins@kpnmail.nl