Klacht: levensgevaarlijke sluitdop Trekpleister Dikke bleek

op 28 april 2016 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Ik dien een klacht in over de sluitdop van Trekpleister Dikke Bleek. Laatst wilde ik een scheutje bleek in de toiletpot spuiten en draaide zonder te kijken de dop open. Ik was in de veronderstelling dat ik het bovenste doorzichtige dopje opendraaide maar draaide, zonder enige moeite, de grotere rode dop open en kiepte meteen een derde fles leeg in de pot.
Op zich is dit niet het grootste probleem, maar het feit dat ik de fles open kreeg zonder moeite vind ik een levensgroot probleem.
Op het kleine doorzichtige dopje zit een “kinderveilige sluiting”, dopje moet ingedrukt worden.
Maar wat heeft dit voor zin als ik zonder enige moeite de grote rode dop open kan draaien.
Als het mij zo gemakkelijk lukt, dan lukt het onderzoekende kindervingertjes ook. Levensgevaarlijk.
Ik hoop van harte dat er naar deze klacht serieus gekeken wordt en dat er actie wordt ondernomen.

Een paar weken geleden heb ik dit grote probleem ook gemeld bij Trekpleister, via de mail, maar helaas heb ik geen enkele reactie gekregen.

Met vriendelijke groet
Kitty Snijders

Ik ben tevreden als mij klacht serieus wordt behandeld en als er een kind veilige dop op de fles geplaatst gaat worden.
De dop die er nu opzit is een "schïjnveiligheid".

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kitty snijders