Klacht: Levensgevaarlijke constructiefout raam in slaapkamer

romym op 29 oktober 2020 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Ons slaapkamerraam is naar binnen gevallen. Het scharnier was neit goed gemonteerd. Het raam is circa 35 kilo zwaar en is boven op ons bed en het ledikantje van ons 7 maanden oude dochter gevallen. Gelukkig lagen we er toevallig net niet, maar anders kan het zo zijn dat we het niet overleefd hadden. Alles is beschadigt de gordijnen, het ledikantje ons bed en de vloer. EN we hebben nog vooruitzicht op een nieuw raam en worden (zoals altijd) van het kastje naar de muur gestuurd.

We hebben heel snel een nieuw raam nodig. Er zit hout voor het open raam (150 x 120 ) maar we wonen op 4 hoog en met vrij zicht over het water waait alles door ons huis. Met 2 kleine kinderen (3 jaar en 7 maanden) is dit geen doen. Daarnaast willen wij de onkosten van alle spullen die stuk zijn door het vallen van het raam vergoed hebben.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Bericht van Ymere

2 jaren geleden - Beste mevrouw Metz, U schrijft dat het raam naar beneden gekomen is in de slaapkamer. Wat zal u geschrokken zijn. Ik snap dat echt heel naar is. Ik wil u adviseren om ons te bellen op nummer: 088 000 89 00, zodat dit snel opgelost kan worden. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Helen Medewerker Klantcontact Vragen? T 088 000 89 00 WhatsApp 06 13 22 12 20 www.ymere.nl maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur

Alle klachten die gemeld zijn door romym