Klacht: levensbedreigend

op 23 november 2017 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Geachte,
dat is een lange moord boging van de beheerder van het gebouw.
voorbeeld:
dagen geleden ging ik mijn afval naar de continue brengen, zeer verbaasd, een buurvrouw van nummer 6a met hoofd gedekt, wachtend op kij, niet verwacht dat ik de lift zou gebruiken. ze blijven wachten tot ik uit het continue , ik heb ontdekt dat een glijmiddel op de grond gesmeerd, gezien dat ik in Gods hand ben, mij vangt. wonder ik viel.
niet. de gemaskeerde vouw bleef staan en verbaasd. ik ze: binnen glijden. de stem kwam van de hal een manlijke stem die wel beken. dat gister schoon gemaakt. elke woning bouw waar ik gewoond werd de geheime camera’s door drugsdealer die voor de maffia werken. ze steeds mee verhuizen. in het bijzondere dit gebouw wordt joodse persoon die behoort van een groot groep die zorgen voor zwartwerk. die man die beheert de gebouw landelijk heeft afdelingen. alle buren werken voor hem. hij verstopt. in de gebouw. de jongens werden door de ouderen geholpen met vervoer van de middelen. dat is tapo. joodse in dat land hebben alle macht. mensen handel die werd door deze leiders die alle groepering werken voor hun. dat ik n iet in prositutie wel werken, werd door deze groep van 200 leiders niet geaccepteerd.

mijn af brengen zonder dreigend is niet mogelijk. het gaat niet om een buurvrouw. het gaat om alle leiders van deze wijk. de hebben eennet werk. ik werd bedreigd: eerste keer dat ik naar buiten zou gaan dat is dan te laat.. het gaat om de geheime camer’s die wordt door een maffia en hun werknemers. de persoon die draagt Mitros jasje is een van een een grote groep die bezig om m ij te laten vergassen en mijn die mij bij alle huisje meet de gifgas/chemisch middel bestrijden. , ze zijn maffia activiteiten die geen spoor achter.

dat is een voorbeeld van die hebben geprobeerd mij te laten doden op alle wapens/middels hebben in huizen/schuren en onder de grond. er is een internationaal maffia leiders die beheren deze wijk. ik in mijn eentje moet ik alleen door mijn geloof in levende Jezus Christus die mij letterlijk en figuurlijk mijn draagt. maar er is een levens vernietigend die heel land achter een joodse maffia opereren. rechtvaardige God die mij draagt en een land die mij met alle middelen bestrijd om te doden……joods hebben alle recht om alle misdrijven op een geheime manier. sorry. ik moet het kwijt. dat de joods bepalen wat van plaats men mag hebben in dat land. alles onder de tapijt moet gehandeld. wordt

stop met poging om te doden en de drugsdealer die met mitros jasje bezig om mij te laten verdwijnen met afl, moeten aangepakt worden. de leiders die verstoppen in de gebouw worden door de verhuurders bezorgt.
ik kan niet tussen de slangen/de wapens die op ieder hoek kunnen aan mij gericht verder.heel gebied is niet geschikt voor fatsoenlijke levenswijze.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gnade