Klacht: Levens gevaarlijke Fout in route

op 08 december 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Betreft Westerpark fiets en wandelgebied.
Auto’s die vanaf de Spaarndammerdijk via het Westerpark naar de Westerpark fabriek worden gestuurd door fout in Tom tom navigatie.
Levensgevaarlijk auto’s die met 60 km per uur een park in racen met loslopen honden en fietsers wandelaars en joggers. Kunnen dan niet verder draaien om en met nog hogere snelheid terug te racen.

Tomtom moet software aanpassen en gemeente moet paaltjes plaatsen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 20 december 2017 om 16:25 geantwoord

Beste Leo,

Vervelend om te horen dat volgens onze wegenkaart het toegestaan is om met de auto het fiets- en wandelgebied te betreden.

Omdat het mij niet helemaal duidelijk is welke gebied van de Westerpark je exact bedoelt wil ik je vragen dit te melden via http://www.tomtom.com/mapshare/tools/

Hier kan je namelijk op de wegenkaart exact aangeven wat er wel en niet mag en onze kaartontwikkelaars zullen je op de hoogte houden van je melding.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Mocht je er niet uitkomen of nog vragen hebben dan hoor ik graag weer van je.

Yin van TomTom

Alle klachten die gemeld zijn door Pannenkoek 34567