Klacht: Leuke extra omzet

op 17 augustus 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Klarna en zusterbedrijf incassobureau Segoria spelen een leuk spelletje met hun klanten.

Klarna stuur via de mail zeer vage mails waarvan niet duidelijk is namens wie ze een factuur innen die bovendien vaak in de spam terecht komen, Reageren kan bijna niet. Als je belt, zeggen sorry we lossen het op maar ondertussen blijven mails binnenstromen en voor je het weet heb je incasso van zusterbedrijf Segoria achter je aan hoewel je aantoonbaar al hebt betaald

Ze willen 40 euro incassokosten van je hebben. Webshop Girav probeert het nog voor op te lossen en zeg dat de betaling al lang binnen is maar Klarna.Segoria doet alsof neus bloedt.

Via mail en sms proberen ze je te intimideren. Het is een leuke samenwerking want Klarna zegt dat ze de betaling hebben ontvangen maar geen invloed hebben op incassobureau dat nota bene van hun is.

Via de telefoon krijg ik te horen, “Spijtig meneer, we lossen het v oor u op we houden de incasso op hold”

Niet dus, want vandaag gewoon weer SMS en mail om voor 22 augustus te betalen anders extra kosten

Een smerig spelletje dat ook op hun klanten: de webshop afstraalt.

Ik ben bereid maximaal € 10, - aan herrinneringskosten te betalen zoals Klarna mij in rekening bracht. met de mdededeling "Als u intussen heeft betaald, deze mail te negeren"

Dat deed ik ook en dag later had ik incasso van Segoria achter mij aan,

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hmulder001