Klacht: Leuke dag verpest

op 19 juli 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Vandaag een dagje op bezoek geweest met mijn kinderen van 5 en 7.
Helaas waren er een aantal attracties gesloten en gingen niet alle voorstellingen door maar verder hebben mijn kinderen en ik een leuke dag gehad. Tot het moment dat we nog een knuffel gingen halen die ik beloofd had te geven op het moment dat mijn kinderen zich zouden gedragen. De knuffel was te winnen als je twee poppetjes omver zou gooien. De kosten waren 2 euro voor twee ballen. De kinderen hebben 32 ballen mogen gooien en hebben meer dan vier poppetjes omver gegooid. Toch kregen mijn kinderen geen knuffel omdat je per 2 ballen gooit en het niet gelukt was om twee ballen meteen raak te gooien. Aangezien op het bord staat twee poppetjes omver gooien en dat het twee euro per twee ballen kost en verder niets vindt ik dit op z’n zachtst gezegd schandalig! Ik heb een dochter helemaal overstuur gehad omdat papa zijn belofte niet na kon komen en die knuffel niet voor haar kon winnen. Als troost heb ik nog maar twee ballonnen a 9,50 euro per stuk voor ze gekocht. Ik vindt dit echt schandalig en pure diefstal! Die knuffel kosten nog geen 50 cent per stuk en op het bord waren de regels niet goed duidelijk gemaakt anders had ik dit nooit aan mijn kinderen beloofd. Dit heeft een hele leuke dag verpest. Triest dat het park zo om gaat met de emoties van kinderen, waar dit park voor bedoeld is.

Ik ben tevreden als A. Dit bord beter beschrijft wat echt de bedoeling is zodat je weet wat de daadwerkelijke kosten zijn en je win kans nihil is.
B. Ik voor beide kinderen alsnog twee knuffels toegestuurd krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden-klant-uit-diemen