Klacht: Leugens van Blokker

op 10 juni 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 21 april j.l. heb ik een Nature beschermhoes voor tuinkussens – 57x128x37 cm ( Artikelnummer 4804457 ) voor een prijs van €14,25 en een set drinkglazen van €1,99 met nog eens €3,99 aan verzendkosten besteld via de website van Blokker. Een paar dagen later werd alleen de set drinkglazen geleverd, zonder de beschermhoes. Na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik de volgende mail terug; Beste heermevrouw ,
Bij deze stuur ik u een e-mail naar aanleiding van uw geplaatste bestelling bij Blokker.nl.

Tijdens het verwerken van uw bestelling is gebleken dat de Nature beschermhoes voor kussens helaas niet meer voorradig is. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten. Excuses voor het ongemak.
Wij streven ernaar om voorraadverschillen zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas kan het gebeuren dat online voorraadgegevens niet snel genoeg bijgewerkt zijn of dat de kwaliteit van het artikel onvoldoende is om naar u toe te sturen.
Het aankoopbedrag wordt binnen twee weken op uw rekening terug geboekt.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u verder nog vragen enof opmerkingen hebben dan staan wij graag voor u klaar. U kunt ons bereiken van maandag tm vrijdag van 9:00-20:00 uur, via social media, e-mail, telefoonnummer 088-9494800 of Whatsapp 06-12823538.

Blokker Klantenservice
Sita

Ze hadden het bedrag van €14,25 al terug gestort.
Op diezelfde dag ben ik weer naar de site van Blokker gegaan om natuurlijk te kijken of dit klopt.
Tot mijn grote verbazing stond precies hetzelfde product gewoon te koop op de site en ook gewoon op voorraad, met sterker nog, precies hetzelfde artikelnummer, alleen nu voor €23,59 ipv €14,25 !
Deze heb ik dus gewoon weer opnieuw besteld via dezelfde (Blokker) site.
2 dagen later kreeg ik de beschermhoes binnen.

Blokker heeft dus gewoon tegen mij gelogen.
Erger nog, ik heb voor 6 drinkglazen van €1,99 dus €5,98 betaald, aangezien ik de verzendkosten niet terug heb gekregen en daarbij heb ik voor de beschermhoes €9,34 meer betaald.
Ik ben dus eigenlijk door Blokker opgelicht voor een totaal van €13,33.
Natuurlijk heb ik ze daarover gemailed en gevraagd of ze minstens de verzendkosten van €3,99 willen terug betalen aan mij, maar tot op heden heb ik niets meer vernomen van Blokker. Wel nog een automatisch mailtje, dat ze me binnen 5 werkdagen zullen mailen….

Heel erg fijn Blokker, dat jullie je miljoenen te kort over de rug van de klant proberen op te lossen en dan ook nog liegen..
Ik zal nooit meer iets bij jullie kopen in ieder geval en hoop dan ook van harte, dat jullie snel failliet mogen gaan….

€13,33 terugstorten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AntiBlokker