Klacht: Leugens, onwil

op 16 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanaf vrijdag zou onze wasmachine, besteld bij wehkamp, geleverd worden. Niet geleverd op die dag. Het zou zaterdag geleverd worden. Niet geleverd op die dag. Het zou maandag geleverd worden. Wilden de chauffeurs de oude wasmachine niet meenemen omdat hij in een plastic opvangbak met 1cm laag water stond. Heren waren bang dat ze zouden uitglijden. Dinsdag was doorgegeven door callcenter van Dynalogic aan hun chauffeurs dat ze na 17 uur smiddags moesten komen en mij eerst zouden opbellen. Belt om half 4 dat hij voor een dichte deur stond en allang weer vertrokken is. Vandaag, woensdag ben ik thuis. Wederom niet gebeld. Zou wasmachine om 18 uur afleveren. Hoor de voordeurbel niet en heb geen gemiste oproep. Chauffeur zegt dat hij wel gebeld heeft. Dynalogic; ‘ kunt u screenshot van de chauffeur zijn uitgaande gesprekken maken? Meteen gebeld (binnen 30 min)en gevraagd of de chauffeur nog kon komen. Was niet mogelijk want binnen een half uur zijn Dynalogic chauffeurs van het centrum van Amsterdam in Vianen dus konden niet meer terugkeren. En zo gaat het maar door. Wat een mismanagement daar onder de chauffeurs. Nooit, nooi, nooit meer zaken doen met dit koeriersbedrijf!!!

Als ze vandaag, 1 week na bestelling wasmachine zouden leveren en ophalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 16:41 geantwoord

Geachte heer, mevr. Wassink,

Allereerst onze oprechte excuses voor deze ervaring! Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Ik zie dat de koerier u, volgens zijn gegevens, niet thuis had aangetroffen, echter komt dit niet overeen met uw verhaal! Ik zal uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden opgepakt en dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Verder zie ik dat de koerier inderdaad niet terug kon komen, omdat deze nog 10 stops na u had, deze waren zeker niet in een half uur klaar hiermee en terug op depot. Zij werken met een strak schema en dienen hun route te vervolgen als zij niemand aantreffen. Maar nogmaals, ik ga dit doorzetten. Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, nogmaals onze excuses hiervoor!

Ik zie helaas dat uw bestelling inmiddels is geannuleerd en retour gestuurd naar de leverancier. Nogmaals onze excuses.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door CBM