Klacht: Leugens omtrent een proefabonnement

op 13 september 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag 13 september rond 15.00 uur werd ik door een medewerker van de Volkskrant gebeld met de mededeling dat ik een proefabonnement had afgesloten en dat hij de gegevens wilde controleren.
Ik vroeg dus: Wanneer heb ik dit dan afgesloten? Ik ga dit even voor u nakijken, hij wist dit dus niet. Na ongeveer 3 minuten wachten heb ik de telefoon neergelegd. Hij belde mij terug met de mededeling dat ik zoveel proefabonnementen gehad, daarom duurde het zoeken wat langer. Ik vroeg dus weer: Wanneer heb ik dit proefabonnement dan afgesloten ? Hij vroeg toen: Wat vindt U van onze krant ? Ik gaf hem toen als antwoord, dat dit geen antwoord was op mijn vraag. Bij verdere navraag bleek dus dat mijn laatste proefabonnement op 31 augustus was geweest en dat ik dus nu geen proefabonnement had afgesloten. Hij had mij dus gewoon voorgelogen !
Met dit soort praktijken wil ik dus niet te maken meer krijgen.

Als ik niet meer gebeld wordt door een medewerker van de Volkskrant, die
a. Niet voorbereid is op een gesprek dat hij moet gaan voeren
b. ook nog glashelder leugens aan de telefoon zit te verkondigen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Theunissen