Klacht: LEUGENAARS VAN HET NTI

op 24 mei 2017 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 mei mijn rekeningnummer doorgegeven aan het nti per email.
Zou 3 weken duren, voor de 25e van mei volgens de medewerker.
Want een exacte datum zou niet geventileerd kunnen worden.
gisteren gebeld en de klantenservice medewerker verzekerde me dat het over is gemaakt.
Vandaag gebeld, omdat ik toch weer twijfelde en mijn twijfels klopte volkomen, en nee er is niks overgemaakt want het rekeningnr is niet bekend.
God wat ben ik kwaad op deze instantie, laat ik het maar houden op deze klacht en niet op de redenen waarom ik opzegde bij deze (ik moet netjes blijven) bonafide instantie.

Gewenste Oplossing:

Wil mijn geld nu!!!!!
Niet nog eens drie weken wachten omdat de restitutie aanvraag over meerdere afdelingen en schijven moet gaan.
Ik heb kassa al aangeschreven en ga er alles aan doen om deze instantie spijt te laten betuigen, stel geldwolven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste student,

We zien dat uw klacht inmiddels behandeld is. Bij deze sluiten we uw klacht op klacht.nl dan ook af, deze stond namelijk nog open.

Wij hopen dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen.

Voor nu een fijne dag.

Vriendelijke groet,

Webcare NTI
^PV

Alle klachten die gemeld zijn door Ferdinand Lie