Klacht: Leugenaars en oplichters

op 03 oktober 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Klacht loopt al vanaf Mei 2016.

Samsung S6 Edge Plus, gekocht bij KPN, met abonnement werd rond 24 2015 geleverd.
Toestel werd na gebruiker regelmatig warm en heet.
Liep vast.
Startte uit het niets zelf programma’s op, toestel lag op tafel.
Werd zelfs zo heet in hand, daardoor gevallen.
Eerst gevraagd bij Samsung of het een bekend probleem is, 1st persoon gaf aan van niet. 2 persoon van wel. Bekend probleem.
Toen gebeld met KPN, van wat heb ik nodig om hem op te sturen. (infonummer gaf aan dit te regelen via 0800-0105)
Daar krijg je te horen, nee moet je bij de winkel zijn.
Ok, wat heb je dan nodig, om hem daar in te leveren voor repartie, krijg je te horen je pakbon, die ik niet heb (ook niet gehad)
Wat is er verder dan mogelijk, krijg je te horen een printscreen, bankafschrift…
Oké , kom je bij de winkel, hameren ze daar op de pakbon, die ik niet heb. (bedrijfsleider doet zelfs uitspraak, heb je die niet, krijg je van mij een nieuwe)
En een printscreen doen we niets mee, accepteren we niet.
Dus weer terug naar huis, in mail zat contract, die uitgeprint en mee genomen.
Ja hier kunnen we iets mee.
Ja dit is goed, kunnen we hem opsturen naar Samsung Nederland.
Wijs de bedrijfsleider nog op zijn uitspraak, ach heb ik wel gezegd, maar doe ik niet mee.
We sturen het toestel op, en komt zeker te weten gemaakt retour.
Anderhalve week later één mailtje dat ik hem op kan halen.
Kom je in de winkel, erg druk, na 1 uur wachten eindelijk aan de buurt.
Medewerker, je hebt 2 mailtjes ontvangen..
Ik zeg nee, maar 1jte (laat ik haar ook zien)
Ja het toestel is terug, maar niet gemaakt.
Weer 15 min wachten op bedrijfsleider.
Tevens nu ook een barst in het scherm (achterzijde)
Ook nu spreek ik hem weer aan op zijn uitspraken.
Ja heb ik gezegd, maar hoef het niet waar te maken.
Toestel is van Samsung, daar ook geweest, dus daar los je het maar mee op. Wij doen er niets mee.
Toen ik thuis kwam Samsung gebeld, kreeg van hen te horen dat toestel nooit bij hen ter reparatie is aangemeld.
Kwaad op gebeld naar KPN, kreeg daar te horen, vage klachten, toestel is nooit open geweest bij de reparateur dus ook nooit na gekeken.
Hier op heb ik een mail gestuurd, klachten afdeling.
Waar ik niet op te horen kreeg, tot dat ik een sms kreeg van je hebt een nieuw toestel besteld, deze komt een dezer dagen uw kant op.
Dag lat krijg je een brief, om je oud op te sturen, dus zelf maar gebeld met nummer, wat er bij stond.
Ja u krijgt een nieuwe toegestuurd, wel je oud opsturen, waar op ik zeg, krijg vandaag ook sms dat toestel niet leverbaar is.
Waarop medewerkster aan geeft, hem opnieuw te bestellen, tevens aangeeft, mocht er problemen zijn over de levering, mee ik telefonische contact met u op.
Krijg je 3 weken later een mail, van de gene je krijgt 450 euro.
Bel je een dag later, blijkt deze persoon op vakantie te zijn.
Andere medewerkster neemt het over.
Ja, je krijgt dit bedrag uit coulance.
Ik geef aan hier niet mee akkoord te gaan.
Waarop zij de verbinding verbreekt.
Bel je de dag er na terug, krijg je alleen maar leugens te horen en dat ik maar akkoord moet gaan.
Stikken of slikken. ja dan kan je een ander en goedkoper toestel terug kopen. Terwijl je abonnement, is gebaseerd op toestel en belbundel.
Wat doen we hier dan mee, helemaal niets…
En als ik het contract wil ontbinden, vanwege wanprestatie KPN, is mogelijk, ik vraag nog zonder extra kosten, geen probleem…
Vraag je naar manager, blijkt deze niet aanwezig te zijn, is paar dagen vrij.. Tot je hem eindelijk toch aan de lijn krijgt.
Deze geeft paar dagen later aan 540 te willen vergoeden.
En daar mee is de kous af.
Die zelfde dag gebeld, dat ik mijn abonnementen wil opzeggen, krijg je daar weer wat andere te horen.
Ik geef aan dat ik de leugens en gelieg van de medewerkers zat ben, ook gezien dat je te veel betaald (gratis toestel)
Tijdens opzeggen krijg ik te horen toch extra kosten te zullen krijgen, i.v.m. opzeggen. (komt wederom niet over met uitspraak medewerkster)
Tevens heb ik paar dagen daarna een klacht in gediend, deze is in behandeling genomen, maar nu 6 weken verder hoor je er niets over.
Krijg je 15 eind afrekeningen (met acceptgirokaart, (2x eentje met 2 bedragen) 13x met eindbedrag die ook op de andere 2 staat, tevens 15 verschillende betaaldatums
Ze misbruik maken van hun machtiging, ondanks dat datums nog niet zijn overschreden ze de allen acceptgirokaarten ook proberen te incasseren via de machtigen.
Ze mijn dwingen om mijn abonnement door te laten lopen zonder telefoon.

1-10 er nu een incassobureau op staat, terwijl ik vorige week ook nog een eindrekening kreeg, (1van de 13), nu met een lager bedrag, en tot 7 okt de tijd heb, deze ook bij hen niet bekend is, maar wel als hoger bedrag.

KPN hun afspraken na komt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Doctor Who

1 maand geleden - Een klacht tegen de klachtenafdeling is een nieuwe klacht stelletje huichelaars. Doet me denken aan de reclame, wij van wceend adviseren wceend

Alle klachten die gemeld zijn door Doctor Who