Klacht: Leugenaars

op 23 augustus 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze zouden maandag mijn geld terug storten. Beloven elke dag dat ik het terug krijg. Maar dat is dus niet waar. Het is nu donderdag 16:00 en heb het nog steeds niet. Ze blijven het onnodig vast houden!

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog MIJN geld op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 31 augustus 2018 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw, wij hebben inmiddels uw klacht afgehandeld. Zojuist is de reactie op uw klacht per e-mail aan u toegestuurd. Op dit platform kunnen wij in verband met privacywetgeving niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Lorraineh