Klacht: Letselschade aan scheenbeen

op 03 juli 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Afgelopen zaterdag 1 juli zijn mijn vrouw en ik terggekeerd van een vakantie uit Spanje,we zijn via de aankomsthal met de rol loop band met de bagage kar met koffers naar de vertrekhal gegaan waar we door onze dochter zouden worden opgehaald,maar bijna boven ging het goed mis.
Passagiers voor ons ook met koffers en bagage kar liepen vast waardoor alles opstroopten,band ging door en mijn vrouw kwam knel te zittentussen kar en koffers,waardoor de kar van de ander passagier tegen het scheenbeen van mijn vrouw kwam waardoor er een lelijke wond ontstond.
Beveilingsbeambte hebben haar begeleid en in een rolstoel gezet en naar de medische afdeling gebracht die de wond hebben behandelt,na verbonden te zijn werd ons meegedeeld dat verdere behandeling moet worden gedaan door onze huisarts.
Naar mijn mening is de beveiliging van deze loopband in gebreken gebleken,dit had nooit mogen gebeuren

Ik hoop van harte dat hier naar wordt gekeken en dat het in de toekomst niet kan gebeuren.

Ik verwacht vanSchiphol wel enig respons op dit gebeurtenis

Ik verwacht respons van Schiphol

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Groen