Klacht: Letsel

op 05 juli 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Geachte heer/mevrouw
Op dinsdag 03/07/2017 vestiging op de groenehilledijk heeft een vechtpartij plaats gevonden tussen 2vrouwen groep.
Ik zat tafel naast hun met mijn zoon van4 jaar en zoontje van 5 maanden in kinderwagen.
Er werden met voorwerpen gegooid en etenswaren.
Mijn kinderen liepen gewaar vooral mijn zoon van 5 maanden zijn wagen werd bijna omver gegooid.
Mijn kleren en kinderen wagen zitten onder troep waarmee er gegooid werd.
Mijn zoon van 4 jaar werd 3 keer huilend wakker en had over het vechtpartij en vanmorgen had hij het gelijk over het vechtpartij waardoor hij niet meer naar mac Donald wild gaan.
Alleen een klant die daar was heeft de vecht partij proberen uitelkaar te halen maar lukte natuurlijk niet.
We hebben achter af manager daarover aangesproken waarom er mannelijke personeel niet heeft geholpen. Dan Hat het niet zo erg uit de hand gelopen.ze stonden zelfs op de tafels niemand die wat deed. Mac is een plaats waar 70%kinderen komen en groenehilledijk is een probleem plaats. Eerst stonden daar mensen van de beveiliging en nu niet waarschijnlijk heeft te maken met bezuinigingen
Waarop we bod antwoord kregen.
We hebben om een doekje gevraagd aan de personeel om mijn kleren en kinderwagen schoon te maken maar niemand wilde helpen.
We wilden aangifte doen en vroegen aan manager politie te bellen maar gebeurde niet.ik ben benieuwd waarom er geen politie daar gekomen is. Ze zitten over na te denken om de beelden aan sosiaal media te sturen.
We hebben 06-07-2017 afspraak bij me rechtsbijstand om advies.
Graag hoor ik van u.

B.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Reactie van de melder van de klacht Yusufkuzey

3 maanden geleden - We hebben nogsteeds niks gehoord

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yusufkuzey