Klacht: Letsel aan arm

op 12 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo ik heb een muggenarmbandje gekocht en heb daardoor een brandwond opgelopen ik heb hem omgehad toen ik op de bank tv lag te kijken en aarna stond heel het bandje in mijn arm ik ben hiermee naar de winkel geweest en ik zou hierover gebeld worden dit is inmiddels twee weken geleden en krijg geen duidelijk antwoord

Ik ben tevreden als er een oplossing gezocht word en heb een brandwond op mijn arm dus wil een vergoeding tegoed bon of wat dan ook door mijn letsel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manana5