Ze hebben mijn Samsung tv 27/11 opgehaald voor reparatie en een maand later is er nog steeds geen tv ik kan ze niet berijken als ik mail geen andwoord en zit nog steeds zonder tv Lees meer
op 30 mei stuur ik een tv op ter reparatie ( start niet op en hou wifi verbinding niet vast )
18 juni kreeg ik een prijsopgave dat de tv geen storing vertoonde en dat ik 90,99 dient te betalen... Lees meer
Tv voor 3e x ter reparatie aangeboden en ze willen het ALWEER repareren. Maar wij willen gewoon een nieuwe tv want 3x repareren binnen 6 maanden is niet normaal Lees meer
meerdere malen afspraak en zij ze niet gekomen telfonish zijn ze ook niet brijkbaar ik zit uuren te wachten zonder succes Lees meer
Op 19 september in de ochtend heb ik ineens geen beeldscherm meer terwijl deze de vorige avond het nog deed en de tv gekocht is op 24 september 2020. hierop heb ik direct gebeld naar Samsung en zij hebben de... Lees meer
Wasmachine, gekocht bij BCC, net buiten de garantieperiode motortechnisch probleem. Hiervoor contact gezocht met BCC en zij hebben voor mij contact gezocht met LetMeRepair Benelux. Na een email over de kosten die ik zou moeten betalen heb ik ze direct... Lees meer