Klacht: LET OP: OPLICHTING

op 01 augustus 2017 over Kickoff Holland in de categorie Loterijen

Let op! Deze partij ligt u op. Het is een concept waarbij ze zogenaamde prijsvragen zouden invullen voor u. Dat is zeker niet het geval. De zogenaamde ‘garantie’ op een prijs is een sigaar uit eigen doos. U wint een weekendje weg naar een Europese stad maar moet daar minimaal E350,- voor bijbetalen. De partij waarmee u reist is een dochteronderneming van Kickoff Holland. Ze kopen heel goedkoop tickets in en maken op de E350,- die je bij moet betalen ook nog winst.
Samenvattend het concept:
Kickoff int inschrijf/ deelnamegelden van u per maand a E45,-
Na drie maanden ontvangt u een reisje waarbij u ongeveer E300,- a E400,- moet bijbetalen.
Betekent winst voor Kickoff vanuit twee ‘bronnen’. U wordt hier opgelicht.
Omdat ze een ‘gokpartij’ zijn vallen ze ook niet onder het gewone consumentenrecht waardoor u volledig buiten spel staat.

NIET MEE IN ZEE GAAN! Probeer dit bericht ook te delen zodat dit bedrijf zo snel mogelijk de deuren kan sluiten.

Inschrijfgeld retour
En de activiteiten van Kickoff moeten stoppen zodat men niet meer opgelicht kan worden door dit bedrijf.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kickoff Holland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kickoff Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rovewi