Klacht: Lengtemetingen attracties plus geen reactie op direct mailen

op 24 juli 2017 over Slagharen in de categorie Attractiepark

11 juli heb ik een mail direct naar Slagharen verstuurd omdat ik hen niet direct openbaar op een website wilde zetten. Tot op heden heb ik geen reactie.

De mail die ik verstuurde ging om de lengtemetingen in slagharen. Hieronder mijn beklag;

Dit mailen is in verband met een klacht.
Eerst geef ik graag aan dat we met veel plezier in het buffalo ranch huisje verbleven zijn. Het zag er netjes uit en het was prima te doen met drie kinderen.

Helaas hebben wij ook een klacht, en dit is de maatstaven qua lengte voor de attracties.
Ze zijn niet accuraat.

Zo mocht onze driejarige in de bootglijbaan in het zwembad omdat hij daar 1.01cm lang gemeten werd.
Maar hij mocht niet in de helikopters omdat hij daar 90cm gemeten werd. Tevens meette deze vrouw apart. De hand ging op het hoofd en gleed met de vorm van het hoofd af naar beneden alvorens de meetlat te raken.
En bij de boot was hij weer 95cm. Hier werd ook erg onvriendelijk gedaan. Toen ik aangaf dat hij er eerder wel in mocht vroeg ze hoogst geïrriteerd \’wanneer?\’ Ik vertelde dat dit de vorige keer was, toen we er een dagje waren eind mei. Waarop zij zei \’nou nu mag hij dus niet, loop maar door dan kan je door de uitgang weer weg\’
Onze zoon is exact 99cm maar wat ik ook zei, hij mocht nergens in.
Een hoop dingen die hij dus officieel wel mocht werden hem geweigerd omdat de meetlatten afwijken.
De 99cm is gemeten door het consultatiebureau, meer accuraat kan haast niet lijkt mij.

Het maakt me erg verdrietig dat we dit verblijf speciaal voor hem en onze oudste geboekt hebben en hij dus niets kon wat hij echt graag wilde. De maat is de maat, dat begrijp ik maar dan moet deze wel kloppend zijn.
Graag hoor ik van u

Hopelijk krijgen we via deze weg wel een reactie.

Ik vind een nieuw weekend, huisje op kosten van Slagharen, wel op zijn plaats.
Het weekend was immers voor mijn twee zoons en uiteindelijk heeft mijn middelste praktisch enkel naar mijn oudste mogen kijken terwijl hij er volgens consultatiebureau lijnen wel gewoon in mocht.
Wegens niet accurate meetlatten en raar meten (hand bij het achterhoofdsbeentje waar het de lat raakt) van de werknemers heeft hij niet de leuke tijd gehad die hij had moeten hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lana_84