Klacht: Lekkende waterflessen

op 25 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik had bij de action 2 waterflessen gekocht van plastic. De flessen lekken blijkbaar waar ik helaas te laat achter ben gekomen. De fles was in mijn tas waar ook mijn schoolboeken inzaten. Doordat die lekte zijn al mijn boeken nat geworden en heb ik nu een waterschade.

Ik wilde graag vragen of er een mogelijkheid was voor schadevergoeding. Ik heb de huur voor mijn schoolboeken namelijk zelf betaald en nu moet ik ook nog is een waterschade betalen waar ik nogal tegen opkijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AsliArslan