Klacht: lekkend zwembad

op 20 mei 2020 over Bestway in de categorie Zwembaden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 weken geleden nieuw zwembad gekocht van bestway. Zwembad geplaatst op stabiele ondergrond (zeil) ter bescherming.

Dag na het vullen is het zwembad in de hoek gaan lekken. Al het water weg laten lopen en met Bestway contact opgenomen conform garantie afhandeling . Direct na de klacht foto gemaakt van lekkend zwembad en op verzoek van bestway de productie info uit het zwembad geknipt en gemaild naar bestway. Direct een nieuw zwembad ontvangen maar ook bij het vullen van dit zwembad (productie mei 2019) direct lekkage.

Nu zijn we al ruim 4 weken heen en weer aan het pingelen want we willen graag ons geld terug of een alternatief (niet hetzelfde zwembad)

Diverse afspraken gemaakt die niet worden nagekomen. Door bestway en Cranenbroek

Gewenste Oplossing:

1. Geld terug
2. Alternatief zwembad met dezelfde waarde

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestway

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rhonkoop