Klacht: Lekke koppakking

op 27 juni 2017 over Hyundai in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hyundai gekocht in januari 2016. Na een paar maanden koelvloeistof peil gezakt. Koelvloeistof gekocht en aangevuld. Dit heb ik gedaan elke 2 maanden. Heb dit niet gemeld omdat men vertelde bij gebruik van de airco verlies je koelvloeistof. Nu met de keuring blijkt dit te komen door lekke koppakking. Bij kennissen die Hyundai rijden hadden en hebben hetzelfde probleem. Nu uit de garantie van 5 jaar beginnen de problemen. Kan dit nog onder garantie vallen.??

Gewenste Oplossing:

Via facebook en Google blijkt dit veel voor te komen bij de Hyundai, ook al bij jongere leeftijd 3 en 4 jaar. Dit zou toch niet mogen bij zo,n jonge stabiele auto. Neem contact met me op en overleg of valt er nog iets te regelen in financiele tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hyundai

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hyundai nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harby