Klacht: Lekke band

op 30 juni 2016 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Ik bel woensdag middag dat ik een lekke band heb van mijn scoot mobiel, ik ben er van afhankelijk, kan niet lang lopen.
Ik moest maar bij de telefoon wachten tot ik gebeld zou worden wanneer ze tijd hadden, afspraak maken kan niet meer.
Ze zou haar uiterste best doen dat er woensdagmiddag nog iemand zou komen……niet gelukt…..vandaag (donderdag) bel ik weer…..nee hoor zegt de mevrouw vandaag en morgen gaat waarschijnlijk niet lukken.
Ik kan geen boodschappen doen, niet met hond naar het park, niet naar fysio.
En ik moet dus maar thuis zitten afwachten of ze nog bellen, ik mis zondag een verjaardag bij mn kinderen …..

Als ze vandaag de scoot komen repareren

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Welzorg in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Welzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Welzorg

Heeft op 30 juni 2016 om 18:03 geantwoord

Vanuit onze klant is er nogmaals contact opgenomen door partner. Er is alsnog een monteur op pad gestuurd en deze heeft vandaag de reparatie uitgevoerd. Telefonisch contact opgenomen met mevrouw Geerling en de reparatie is naar tevredenheid uitgevoerd. Excuses aangeboden dat het zo is gelopen en aangegeven dat dit in de toekomst niet meer voor mag komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke Geerling