Klacht: LEKKAGE VOOR DE 10E KEER

op 31 januari 2018 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Sinds 2008 wonen wij als 1e bewoner in de nieuwbouw woning op het Westerdok. En sindsdien hebben wij en de buren al 100x water lekkages gehad.
Al 100en brieven en telefoontjes verder hebben wij weer een grote lekkage en hele woning onder water.
Wij hebben de spoednummer van Ymere gebeld en kregen een zeer onvriendelijke en onbeschofte vrouw aan de lijn die gewoon weigerde ons te helpen omdat zij vond dat we niet goed konden uitleggen waar precies de lekkage was.
Ondertussen liep het hele huis onder water. Een uur verder en zij stuurde ons nog steeds van kastje naar het muur.
Uiteindelijke hebben we maar de brandweer gebeld die niet te spreken was over hoe de woning gebouwd was. Met leidingen lopen buiten de muren door woning heen.
Wij hebben nu inmiddels 10x moeten verven en 4x laminaat moeten vervangen vanwege de lekkages.

Er moet een 3e partij komen kijken en de hele gebouw opnieuw inspecteren, want er zijn gewoon TE veel fouten gemaakt tijdens de bouw.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Bericht van Ymere

2 maanden geleden - Beste mevrouw Hassan, Bedankt voor het sturen van deze klacht. Vervelend om te horen dat er zo vaak lekkages zijn in de woning. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent. Een medewerker van de afdeling Klachten en Procesverbetering neemt vóór morgenavond 19:00 uur contact met u op om dit te bespreken. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat er een definitieve oplossing komt. Ik wens u, ondanks de vervelende situatie, een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Melanie Koning Medewerker Klantcontact Ymere

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ymere een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ymere

Heeft op 12 februari 2018 om 14:59 geantwoord

Beste mevrouw Hassan,

Erg vervelend dat u vaak last heeft van lekkages. Ik zie dat mijn collega u heeft gesproken over uw klacht. Er komt een onderzoek naar de waterleiding. Hopelijk vinden wij snel een oplossing voor de terugkerende problemen. Voor verdere vragen kunt u ons altijd bellen op 088 000 89 00.

Met vriendelijke groeten,

Jotie Wolff
Medewerker Klantcontact Ymere

Alle klachten die gemeld zijn door ZR