Klacht: lekkage vloer bijna hele pand

op 05 september 2018 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Wij hebben al vanaf dat we hier wonen (2012) al lekkage in de vloer waardoor we elk jaar de vloer moeten gaan vervangen, en tevens ontstaan er ook overal schimmel plekken. Dit is nog het grootste probleem. Er zijn ook nog andere problemen in de woning en portiek. Dit geld voor bijna alle bewoners in dit pand en dit probleem bestaat al vanaf de oplevering in 2006.

Dit gaat waarschijnlijk om een constructiefout, maar een keer goed onderzoeken waar het vandaag komt en niet elke keer maar gissen en alles gaan kitten en hopen dat het daarmee verholpen wordt. en daarnaast dat ze iedereen maar een nieuwe vloer gaan aanbieden op hun kosten en zelf alles mogen gaan verplaatsen en terug zetten in de woning en gedurende die periode van reparatie voor onderdak zorgen. Ik doe dit nu elk jaar zelf en ben er klaar mee, en de buren ook.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 06 september 2018 om 09:38 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor uw bericht via www.klacht.nl. Vervelend dat er al zo lang lekkageproblemen zijn. Ik zie dat de problemen bij ons bekend zijn en wij bezig zijn met het oplossen van uw lekkageproblemen. Binnenkort ontvangt u meer informatie.

Heeft u nog vragen?
Bezoek www.vestia.nl. Daar vindt u informatie over verschillende onderwerpen. En regelt u zaken direct online. Liever iemand persoonlijk spreken? Belt u dan met 088 124 24 24.

Vestia

Alle klachten die gemeld zijn door noel2907