Klacht: Lekkage nog steeds niet opgelost!

op 29 mei 2018 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Ik heb in januari een reparatie verzoek ingediend echter is dit nog steeds niet opgelost. De monteur is 3 keer gekomen en heeft bij zijn laatste bezoek vermeldt dat er een steiger gebouwd moest worden. Ik ben al bijna 5 maanden hiermee bezig en nog steeds geen oplossing. Ik zal dan mijn huur ook niet meer betalen voordat dit wordt opgelost.

Lekkage oplossen en tegemoetkomen voor de geleden schade.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 30 mei 2018 om 14:39 geantwoord

Beste heer Ince,

Vervelend om te horen dat uw reparatieverzoek nog steeds niet is verholpen na zo\'n lange periode. Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen deze onderzoeken. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een schriftelijke reactie van ons.

Ik zie dat u nog geen klacht heeft ingediend bij Vestia zelf. Ik wil u verzoeken om in het vervolg gebruik te maken van onze online klachtenformulier op onze website.

Vestia

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Beste, Ik weet niet waar jij de gegevens vandaan haalt maar ik heb in januari al een klacht ingediend en hierop nogeens 4 klachten. Ik ben het nu wel een beetje zat dus graag zam een oplossing. Niet weer verlengen!!!

Heeft op 30 mei 2018 om 15:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]