Klacht: Lekkage in en rond dakkapel.

op 26 juli 2017 over Klok Dakkapellen in de categorie Aannemers

Dakkapel half jaar geleden (december 2016) geplaatst. Na hevige regenval in juli 2017 stroomde water aan alle kanten naar binnen. Na inschakelen dakdekker bleek uit foto’s en onderzoek dat er gaten zitten in het dak en er fouten zijn gemaakt in het aanleggen en afwerken van de dakkapel. Zelfs bij getoonde foto’s probeert Klok Dakkapellen zich eruit te praten door aan te geven dat het zo hoort of te ontkennen dat dit hun werk is….. Er werd nog net niet letterlijk gezegd dat we zelf op het dak gerommeld moeten hebben. Wilde pas 31 augustus! iemand langs sturen om t komen kijken. Inmiddels blijkt het houtwerk rond de dakkapel al volgezogen met vocht en twee keer zo dik te zijn geworden. Na lang aandringen komt er iemand einde van de maand juli, want ze wilde ook niet meewerken aan een spoedreparatie van henzelf of een andere partij. Wanneer we dit wel zouden doen zou de 15 jaar garantie komen te vervallen.

Als Klok Dakkapellen hun fouten erkennen en herstellen. Niet alleen aan de dakkapel en de afwerking, maar ook de waterschade die mijn dak nu heeft opgelopen. Schade loopt tegen de 10.000,- euro.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Klok Dakkapellen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal2001