Klacht: lekkage hydroblok

op 06 mei 2016 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 6 maart 2008 deze ketel.
Nu blijkt dat de hydroblok lekt.

Nefit TopLine Compact HRC 30 /

Apparaatnummer 33108075413

Installatiedatum 06-03-2008

CW 5
Kan niet meteen gerepareerd worden moet de hoofdkraan afsluiten daar wij met vakantie gaan a.s. woensdag

Gewenste Oplossing:

Is er nog niet moet besteld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 05 september 2016 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nefit-gebruiker,

Op de melding van de firma Feenstra heeft Nefit de lekkage verholpen.
Wij vertrouwen erop dat u sindsdien weer van ongestoord warmwatercomfort geniet. Mocht dit toch niet het geval zijn dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 0570 – 602500 of door een mail te sturen naar consument@nefit.nl

Nefit Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. J. Verdonk