Klacht: Lekkage boiler niet onder garantie terwijl 5 jaar garantie na registratie

op 11 maart 2020 over Itho daalderop in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontdekt dat mogelijk de boiler van onze Floww kraan lekt. In augustus 2017 hebben wij een nieuwe keuken gekregen, waarbij wij een floww kraan hebben laten installeren. Ons contactpersoon van de keuken heeft ons geadviseerd om ons bij Floww te registreren, zodat wij 5 jaar garantie hebben op onze kraan. Voor een service beurt zou ik dan ook automatisch een mailtje ontvangen. Echter, nu krijg ik te horen dat mijn kraan niet onder de garantie valt en ik alleen al €100,00 kwijt ben voor voorrij kosten en om coulant te zijn wordt mij verteld dat ik een nieuwe boiler kan kopen van ruim 400 euro!! Dat is vreemd toch. Ik verwacht dat mijn kraan die toch veel geld heeft gekost binnen 2,5 jaar nog wel onder de garantie valt en dat er gewoon naar gekeken kan worden en zeker onder een serviceonderhoud valt.

Gewenste Oplossing:

Dat er naar mijn boiler gekeken wordt en eventueel filter zonder dat ik al €100,00 voorrij kosten kwijt ben. In feite is mij nu verteld, dat ik al €200,00 kwijt ben zonder dat er ook maar iets aan gedaan is als ik bv mijn filter vervang. Dit is echt klanten misleiden en klinkt totaal niet als goede service.

Ik hoop dat ik alsnog goed geholpen wordt!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itho daalderop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door slamaitre