Klacht: lekkage

op 30 januari 2013 over Skoda in de categorie Automerken

Nieuwe auto gekocht bij dealer Vruggink en nu net 2 jaar oud .Er kwam water op de hoedenplank van mijn Skoda . dealer vruggink zou dit repareren. Nadat ze dachten het gevonden te hebben wilde men een nieuwe achterruit zetten, maar men had coulance van importeur PON nodig. De auto was na hun onderzoek als een puinhoop achtergelaten en gaven auto mee met afgedraaide onderdelen los in de kofferbak gegooid en moddervoeten stonden overal in de auto . gewoon een grote smeerbende .Na 3 dagen kwam er akkoord en was er een nieuwe ruit besteld volgens chef werkplaats.Auto moest nacht overblijven om de ruit te laten indrogen. Maar bij het wassen van de auto bleek dat er nog een grotere lekkage was dan voorheen. gebeld , maar vervangende werkplaats chef moest niets van een klacht hebben en gooide de hoorn op de haak. Ook de werkplaats chef zelf begon allerlei leugens te verkopen van hij had nooit gezegt dat er een nieuwe ruit in kwam. Wij vertelde hem dat hij loog en zeiden dat we dood mochten neer vallen als hij dat niet gezegt had. We kregen even later een telefoontje van die chefwerkplaats dat wij niet meer welkom waren in de garage want we hadden hem doodgewenst. Hij had het hele verhaal omgedraaid. Schrijven en mailen naar zijn baas helpt niet , want die geeft nog niet eens antwoord op ons verzoek tot een gesprek . Ook importeur PON schuift de klacht gewoon af en bemiddeld gewoon weg niet in deze klacht. Al met al heeft garagebedrijf Vruggink in halle ( gld) een achterbakse houding , zeker de eigenaar , die op zijn chefwerkplaats afgaat en niet de moeite neemt om klient te horen. Hij verstopt zich achter zijn personeel. Nu praatje rond gaat hoor je meer dat je de eigenaar de heer Vruggink absoluut NOOIT te spreken krijg en hij altijd personeel naar voren schuift om zaken op te lossen .

Al wat wij hebben meegemaakt bij deze garage is het duidelijk dat vertrouwen in deze garage totaal niet meer aanwezig is . vraag is nogwel of men wel iets aan lekkage heeft gedaan , daar hij nog meer lekt. Vermoeden is dat * af weet wat er gebeurt is met lekkage en zich daarom verstopt . of doet naam van eigenaar ( *) een vermoeden opwerpen. Ik vind dat zeker importeur POn hier zijn dealer op de vingers dient te tikken en met een oplossing moet komen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Skoda nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht snezana1

4 jaren geleden - meer van deze klachten gehoord over dit garage bedrijf het blijkt dat baas van garagebedrijf mensenschuw is en nooit klanten te woord staat. Slechte ervaring baas laat klachten over aan personeel

Alle klachten die gemeld zijn door snezana1