Klacht: lekkage

op 22 maart 2020 over ICODAK in de categorie Aannemers

Ik heb gekozen voor dakdekkers Rhoon en kwam op de side van Icondak terecht. Ik heb mijn klacht op de side ingevuld en werd direct door een dame opgebeld en maakte een afspraak voor 20-03-2020 tussen 14:00 en 16:00 uur kwamen kijken. Inderdaad om 14:00 uur staan er 2 mannen op de stoep van Icodak . eerst willen de heren de lekkage op zolder zien en gingen daarna het dak op. de conclusie was, dat het lood gerepareerd moest worden, de nokvors aangesmeerd worden, de kantpannen moesten vast gezet worden met pasta en de goot van het kantelraam voorzien van nieuwe pasta. Hoeveel gaat dit kosten? 1535 euro met btw 1856 euro. (wel pinnen ) en contant was dit 1535 btw 138 euro 1673 euro totaal. Heb toen toestemming gegeven om contant te betalen. Ze waren na 2 uur klaar . ik dacht nog wat snel , en ging buiten kijken. op het eerste gezicht leek het wel wat, maar vanuit mijn dakraam ziet het er niet uit, overal dotten pasta tussen de pannen en dan pannen lagen nog open ook ik keek er zo onder. Ik ben dom geweest en voel me flink opgelicht. Het ziet er niet uit.!

Ik ben pas tevreden als de dakpannen zonder de pasta normaal op een dak liggen zoals dit hoort. dit was echt niet nodig geweest. De reparatie aan de schoorsteen is ook niet mooi, lood behoort zilverachtig te zijn en niet zwart. Het lijk wel plakband.! Vraag me af of de lekkage wel over is.

Alle klachten die gemeld zijn door Waardeloos10