Klacht: Lekkage

op 22 juli 2019 over van Genabeek in de categorie Installatiebedrijven

Wij schakelen Lekdetentiecentrale in om een lek op te sporen die we niet kunnen zien, zij adverteren met:
–ULTRASOON DETECTIE
-RIOOLCAMERA
-ROOKPROEF
-TRACEERGAS
-WARMTEBEELDCAMERA

Per telefoon is het bedrag 295 euro, btw niet genoemd. Uiteindelijk vind er een onderzoek plaats met zaklampje en op het oog, als de desbetreffende toegestuurde persoon zicht richt op een melding van ‘ Lekkage waterleiding ‘, die er niet is gemaakt, wilt hij een 2de afspraak inplannen met een monteur die op het dak kan kijken (hij kon dat niet alleen). Onze klacht is dat zij adverteren met iets dat zij niet doen enof kunnen. Dat ze niet transparant zijn en niet kunnen voldoen aan de vraag van de klant (lekkage detecteren). Dit is verwerpelijk, dat je uiteindelijk onderzoek krijgt met een zaklampje (op afstand). Als er dan gevraagd wordt om te tekenen voor zijn gemaakte uren, wordt de krabbel gebruikt voor het factuur.

Wij zijn tevreden wanneer het factuur vervalt, ze kunnen de beoogde afspraken en vakkennis niet waarmaken. We zijn niet van plan te betalen voor een vent die langskomt met een zaklampje terwijl ze adverteren met:

-ULTRASOON DETECTIE
-RIOOLCAMERA
-ROOKPROEF
-TRACEERGAS
-WARMTEBEELDCAMERA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Genabeek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Genabeek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jccvanb