Klacht: Leifheit Wanddroogrek Rollfix Wit defect – bij betalen voor een nieuwe???

op 17 februari 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 18-12-2017 koop ik een Leifheit Wanddroogrek Rollfix Wit echter is deze nu defect. Toen ik deze kocht waren er diverse kortingsactie waardoor ik geen € 25,00 hoefde te betalen maar € 9,60. Helaas blijkt nu dat de lijnen zeer slap hangen en dit ook niet te maken is. Ik met het product en bon terug naar de Blokker Almere Haven en daar geeft men mij aan dat ze het artikel kunnen ruilen, maar ik WEL het verschil moet bij betalen. Ik claim mij recht op garantie en geef aan dat het artikel binnen 2 jaar defect is en dat geregeld dient te worden. Aangezien ik niet wilde bijbetalen en ik de medewerker wees op mijn consumenten recht kon ik kiezen of bij betalen of maar mijn klacht neerleggen bij het hoofdkantoor?!? Ik kon het haast niet geloven dat de medewerker mij dan maar gewoon met mijn klacht verwees naar het hoofdkantoor.

Een nieuw product zonder bijbetaling

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghiasite