Klacht: lege verpakkingen

op 18 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij mijn aankoop van een zak maltesers mini’s 250gr. bij action te Leopoldsburg bleek dat er een aantal lege verpakkingen in de overzak zaten . Ook waren er verpakkingen bij die samenhingen .
Vermits ik een lange carriere in de voedingsindustrie achter de rug heb , ken ik de belangrijkheid die aan zulke klacht besteed word .
De code = 14 01 18 10:30
7 03F1 SLOOO

verpakking is nog in mijn bezit .

vriendelijke groeten

Jan

Ik ben tevreden wanneer ik een uitleg krijg hoe dit kon gebeuren en wat er in de toekomst aangedaan word om zoiets te vermijden . Uiteraard zou ik mijn aankoop terug willen krijgen .

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deutz02