Klacht: lege schappen ,slechte service

op 30 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Sinds vorig jaar is Jumbo in steenwijk (Overijssel) gekomen. In het begin was alles netjes en goed geregeld maar na een paar maanden ging het al achteruit met de kwaliteit en het aanbod van producten. Nu is het zo dat veel producten niet op tijd bijgevuld worden en er veel lege schappen zijn zodat je misgrijp op producten ook is de kwaliteit van het personeel achteruit gegaan. Producten worden veel te laat bijbesteld. Als je er naar vraagt word de shuoder opgetrokken met het gebaar van ik weet het niet en daar kun je het dan mee doen. Ik neem aan dat jullie als Jumbo graag als beste te boek staan dus ga AUB even polshoogte nemen in Steenwijk. Veel steenwijkers klagen al over de Jumbo, zo verliezen jullie veel klanten hier

Ik ben tevreden als schappen netjes gevuld zijn en de kwaliteit in de winkel weer is zoals in het begin want toen was het goed.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bas groenland