Klacht: Lege schappen ivm Karren boodschappen gratis weggeven Amersfoort

op 18 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Laatste jaar kom ik en meerderen in mijn omgeving met een belazerd gevoel naar de jumbo op neptunesplein in amersfoort.

Een paar keer per week staan er een paar particulieren van Church of God Amersfoort alle versproducten/brood/zuivel (en meer) weg te halen uit de schappen een uur voor sluitingstijd en mogen die in vele karren GRATIS langs de kassa meenemen om over te laden in wat autos.

De rest van de klanten mogen lege schappen aanschouwen en misgrijpen. Bezorgen ook veel overlast omdat je haast moet meedringen om een brood oid te kunnen bemachtigen.

Wat is dit?? Betalende jumbo klanten grijpen mis terwijl een clubje particulieren lachend langs de kassas mogen wandelen met karren vol boodschappen.

Videos en fotos ervan zal ik volgende keer pas kunnen uploaden.

Iedereen gelijkwaardig behandelen dus allen laten betalen voor boodschappen of aan iedereen een paar karren gratis meegeven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Ab