Klacht: Lege schappen en over de datum

op 10 augustus 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Dekamarkt op Anthony fokkerlaan heeft regelmatig lege schappen en het ergste nog dat er vaak groenten , vlees en melk in de schappen ligt met een zeer korte houdbaarheidsdatum en kort is 1 á 2 dagen. Ook komt het regelmatig voor dat de datum zelfs verlopen is !!! Al regelmatig een klacht gedaan bij het personeel maar blijkbaar vinden ze het wel best !

Als de bovengenoemde problemen eens worden opgelost is al maanden aan de gang

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Dekamarkt

1 maand geleden - Er wordt contact gezocht

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 14 augustus 2017 om 18:30 geantwoord

Beste meneer Haanschoten,

Hartelijk bedankt voor uw melding, wij hebben dit direct opgenomen met onze collega's van onze Dekamarkt winkel aan de Anhony Fokkerlaan. De supermarktmanager van deze winkel heeft ons laten weten meerdere keren telefonisch contact met u proberen te krijgen, dit is helaas niet gelukt.

In betreffende winkel is er de afgelopen tijd veel aandacht besteed aan de verbetering van de voorraden en de kwaliteit van de producten. Inmiddels zijn er een aantal aanpassingen in het beleid doorgevoerd waardoor de schappen beter gevuld zullen zijn en de THT controle strenger wordt uitgevoerd. Daarnaast is de specialist van de groente en fruit afdeling in deze winkel ook aan de slag gegaan met een traject om deze afdeling te verbeteren.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en ik wens u een fijne avond toe.

Reactie van de melder van de klacht Pepper710

1 maand geleden - Opgelost ???? Er is niks opgelost !! Maar maakt mij ook niks meer uit er zijn andere en betere supermarkten die de klachten misschien wel serieus nemen maar niet de Dekamarkt dat blijkt wel weer vandaag

Alle klachten die gemeld zijn door Pepper710