Klacht: lege schappen door de hele winkel al weken lang

op 18 juli 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Een aantal weken geleden een bedrijfsleider op het aantal lege schappen gewezen. hij deed of z n neus bloedde en ik moest ze aanwijzen! na de ontkenning kwam er een verhaal met redenen. ik gaf aan dat ik voorlopig niet meer naar de winkel kom omdat ik steeds mis grijp en dan alsnog naar een andere winkel moet. het leek hem weinig te boeien. Het is een buurtwinkel dus een grote groep is hier afhankelijk van. Na een paar weken ging ik afgelopen zondag terug naar deze winkel ( Amsterdamstraat Haarlem) hopende dat de situatie verbeterd was.De situatie was nog meer verslechterd! Nu waren er bijvoorbeeld op één van de snoepgedeeltes 20 vakjes leeg! De lege vakjes zonder prijskaartjes niet meegeteld. Maandagmiddag ben ik teruggegaan en de situatie was nog steeds hetzelfde. wat is hier aan de hand en waarom werd mijn klacht genegeerd?

Als de hele winkel niet vol met lege schappen is. Bij een boodschappenronde grijp ik continue mis en dit is niet incidenteel maar structureel. bijgaand heb ik een paar foto s toegevoegd van een klein deel van een pad.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 21 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Dank u wel voor uw bevindingen over onze winkel in de Amsterdamstraat. Ik bespreek uw bevindingen met onze rayonleider. Wij doen ons uiterste best onze winkels op orde te houden en u nog lang als een tevreden klant te mogen blijven begroeten.

Met vriendelijke groeten,
Dirk
afd. klantenservice

Met vriendelijke groeten,
Dirk
afd. klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dumana