Klacht: Lege schappen

op 24 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste,
Bij deze wil ik mijn hart luchten betreffende hiervoor de zoveelste keer met lege handen te thuis komen omdat producten niet op voorraad zijn.
Vanochtend ben ik voor de tweede keer in 2 dagen naar de Jumbo aan de lorentzlaan te Terneuzen gegaan.
Simpel dacht ik om verse eierkoeken te kopen, zo dacht ik afgelopen zaterdag ook.
Zaterdag lagen er wel een paar pakken verse eierkoeken bij de broodafdeling alleen zo verbrand aan de randen dat ik dacht ik laat ze liggen die zijn niet eetbaar……laat staan dat je voor zo’n produkt moet betalen.
Vandaag ben ik weer gegaan hopende nu wel het produkt mee te kunnen nemen…….jammer weer mis gedacht .
Schap was volledig leeg.
Het komt met regelmaat voor dat ik een leeg schap tref ofdat er op het kaartje voor het schap iets anders staat dan dat erin het schap ligt.
Tevens wil ik een klacht indienen betreffende dat producten gebroken en tot gruis zijn geplet.
Beschuit is gebroken en borrelnootjes en chips is vaak vergruisd.
Ik wil niet elke keer klagen maar ik moet ook de volle mep betalen dan mag ik toch verwachten van de Jumbo dat ik waar voor mijn geld krijg.
Vindt het erg jammer door dit soort problemenben ik vaker geneigd om naar de AH te gaan terwijl de Jumbo 3 straten verwijdert is van mijn huisadres.

Dat ik gewoon bij de Jumbo mijn boodschappen kan doen waarvoor ik ook kom.
Geen lege schappen aantref.
Er op een nette en normale manier wordt bijgevuld niet dat producten kapot worden gemaakt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GDierkx