Klacht: Lege schappen

op 10 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Onze jumbo in Raamsdonksveer is altijd een super goede winkel geweest maar helaas sinds een jaar tref je telkens lege schappen aan. Iedereen klaagt er over maar er wordt niets aangedaan. Op zondagochtend om half 11 binnenkomen en nauwelijks brood hebben vind ik een meer dan slechte zaak.
En dat is alleen maar het brood nog. In oktober wordt hier in Raamsdonksveer een Lidl geopend en met het oog daarop mag Jumbo toch wel eens beter naar zijn klanten gaan luisteren en zorgen dat de schappen vol liggen. Het kan altijd gebeuren natuurlijk dat een produkt uitverkocht is maar nu wordt het gewoon niet op tijd besteld of aangevuld. Gewoon echt heel jammer dit, want ze gaan gegarandeerd klanten verliezen en aan het personeel ligt het echt niet.

Ik ben altijd tevreden geweest maar als ik meerdere keren per week naar een andere winkel moet uitwijken omdat het product weer niet eens in het schap ligt houdt de tevredenheid een keer op helaas.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.a.m. Van Tilburg