Klacht: Lege schappen.

op 01 augustus 2016 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Ik doe mijn boodschappen wekelijks bij de poiesz het is een mooie overzichtelijke winkel. Ik ga naar verschillende poiesz winkels het varieert van Joure, Heerenveen en Gorrdeijk. Wat mij opvalt van de laatst genoemde de bijvul. Ook al een aantal keren aangegeven bij de chef, die was het er wel mee eens dat dit beter kan maar helaas. Tot nu toe geen resultaat. Voorbeeld: als er in de folder staat yoghurt 1 + 1 gratis staan er nog drie pakken Yoghurt is standaard niet leverbaar of bijna over de datum , kaasblokjes in de aanbieding zoals vorige week vak is leeg. Noem maar op. Afgelopen week besloten om niet weer naar Gorredijk te gaan. Dit voorkomt veel frustraties.

Ik ben tevreden als er voldoende in de schappen staat. Snap niet dat de andere winkels die ik genoemd heb wel goed bevoorraad zijn en in Gorredijk niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doetiem