Klacht: Lege schappen

op 07 mei 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

sinds de Deen in Julianadorp verhuisd is naar het nieuwe pand vind ik het slecht gesteld met de bevoorrading in de Deen.
In het hoogseizoen is het helemaal een drama, inmiddels moet deze winkel wel weten dat in de vakantie periodes er heel veel duitse gasten bij hun de boodschappen doen, er wordt totaal niet op geanticipeerd.
Ik deed altijd mijn weekboodschappen bij deze Deen, maar ik grijp zovaak mis, en dat ligt echt niet aan het tijdstip, of ik nu of 9 uur in de ochtend kom/ in de middag of in de avond, schappen zijn leeg, dat ik genoodzaakt ben om mijn weekboodschappen elders in Julianadorp te doen, daar zijn nl wel altijd de schappen gevuld.
En om een voorbeeld te noemen, op 2e kerstdag was deze Deen geopend en ik moest nog even wat halen. Wat ik toen zag, of niet zag, ik begreep niet waarom de winkel uberhaupt open was, alleen maar lege schappen. Ik begrijp heel goed dat er met kerst niet bevoorraad worden, maar laat de winkel dan dicht als je geen groente of vlees/ brood in voorraad hebt en je heel vaak nee aan de klant moet verkopen.

Dat er geanticipeerd word op het feit dat er in het hoogseizoen/feestdagen er veel klanten komen die niet van hier zijn. Dus betere inkoop.
In andere supermarkten in Julianadorp kan het ook waarom niet bij Deen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 09 mei 2016 om 12:39 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Stevens,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat u steeds lege schappen aantreft. Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar onze verantwoordelijke medewerkers. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door dolfijn1972