Klacht: Oplichters!

ebvd op 01 februari 2013 over leesland in de categorie Magazines

Onvoorstelbaar, 10 jaar lid en als je op wilt zeggen is het 1 groot drama! Dreigende brieven, telefoontjes die worden afgekapt, onfatsoenlijk taalgebruik.
De consuwijzer, rechtspraak en de heer van Dam van de wet van Dam vertellen allemaal hetzelfde, er geldt een opzegtermijn van 1 maand.
Hier wil de leesmap zich niet aan houden.
In eerste instantie willen ze je een jaar langer lid laten zijn. Zodra blijkt dat je er iets meer van weet kan het terug gezet worden naar 3 maand.
Brieven die je stuurt komen niet aan, de bezorger een brief mee geven helpt ook niet, volgens de heer Casu geeft zijn personeel dit niet af (alhoewel de bezorger anders beweerd! Zal vast gezellig zijn op personeelsfeestjes daar!).
Heb nog nooit zo’n onprofessioneel bedrijf meegemaakt als leesland Schoonebeek.

de verhoudingen zijn inmiddels zo dat een oplossing onmogelijk is geworden.
Kijk alstublieft uit, sluit hier geen contract af!
Gelukkig heb ik al 3 mensen kunnen behoeden en 2 mensen hebben hun leesmap ook opgezegd.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over leesland

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar leesland over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over leesland nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door leesland in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat leesland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

leesland

Heeft op 23 februari 2013 om 10:48 geantwoord

Wij hebben abonnee 9 weken abonnementsgeld terug gestort ter compensatie.
Onze ledenadministratie heeft deze klacht behandeld.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van leesland beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door