Klacht: Leentoestellen + service

op 07 september 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Mijn naam is Daniël de Groot en ik heb mijn Samsung Galaxy S5 voor €14,- per maand verzekerd bij Pro-Assist verzekeringen. Hiervan heb ik in de afgelopen 2 jaar ongeveer 4 keer gebruik van gemaakt. Mijn klacht is de volgende: ik krijg de beschikking over een leentoestel. Echter is dit niet een vergelijkbare telefoon, maar een uitermate verouderd, niet goed werkend toestel. Namelijk heb ik twee keer een Samsung Galaxy S1 gekregen waarop ik geen apps kon downloaden dus ook geen gebruik van Whattsapp kon maken. Ook heb ik twee keer een Samsung Galaxy S2 gekregen. Ook dit was een traag, afgeschreven toestel. Als accountant kan ik hiermee geen genoegen nemen.

Wanneer mijn telefoonabonnement is verlopen, zal ik per direct mijn verzekering bij Pro-Assist opzeggen. Hiermee ga ik niet akkoord. En als dieptepunt wil ik een medewerker van Pro-Assist citeren. Ik gaf aan dat het niet kan om een leentoestel te geven aan iemand met een S5 waarop Whattsapp niet mogelijk is. Ik kreeg dit antwoord: “In onze voorwaarden en onze visie staat dat wij klanten de mogelijkheid geven om bereikbaar te zijn, en met SMS en bellen kan dat ook”. Wat een verouderd, niet klantvriendelijk en inconsistente organisatie. Inconsistent omdat ik een jaar geleden hetzelfde probleem had en toen kon er diezelfde dag nog een ander leentoestel bezorgt worden, het was dan wel een Galaxy SII maar ik kon er in ieder geval wel mee Whattsappen.

Ik ben tevreden als ik een gelijkwaardig leentoestel tot mijn beschikking zou krijgen, dus minstens een Galaxy S4.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danieldegroot