Klacht: Factuur €2000

op 26 maart 2020 over Leaseproces in de categorie Klachtenbond

Leaseproces behartigde onze belangen al zo’n 15 jaar Dexia. De zaak zou max 2 jaar duren. Zoals meerdere hebben aangegeven elk jaar goed nieuws dat leaseproces soortgelijke zaken hebben gewonnen. Gaf ons elke keer hoop, jaar in jaar uit. Echter wilde we ook verhuizen maar konden geen hypotheek krijgen ivm BKR A-Codering. Konden geen kant op, bij geen 1 bank, ondanks vooraf opgestelde brief van Leaseproces mbt reden A-codering. Door Leaseproces destijds ook geadviseerd om de automatische betalingen stop te zetten. Anders gaf je soort blijk van goedkeuring constructie Dexia. Meerdere malen aangegeven dat we geen kant op konden en geen hypotheek etc konden afsluiten. Enig antwoord van Leaseproces ga niet op voorstel van Dexia in. Zo ook Duisenberg regeling werd ten zeerste afgeraden. Door waardestijging huis, stond eerst onder water, met Dexia schikking getroffen. Vooraf ook Leaseproces in kennis gesteld dat we dat zouden doen. Leaseproces zei dat dat niet zo maar kon en kosten in rekening zou worden gebracht. Hoeveel konden ze niet zeggen. Dexia regelde dat BKR codering zou worden verwijderd. Konden daarna huis verkopen en uiteindelijk verhuizen. Immers A-codering werd inderdaad oogeheven.
Na voor de zoveelste keer Leaseproces in kennis hebben gesteld kregen we deze maand een rekening van €2000.
Buiten proporties. Hierbij wil ik iedereen waarschuwen om niet met Leaseproces in zee te gaan. Ze sturen facturen op basis van niet behaalde resultaten. Men mag een ‘burger’ niet JARENLANG belemmeren in toekomstperspectief door a-codering in stand te houden voor eigen gewin. (zwaarwegende belangen)
Inloggen digitale dossier lukt overigens ook niet meer.

Ps Dynamiet.nl KAN hulp verlenen bij het verwijderen van BKR registraties.

Programma Radar dit weer gaat uitzoeken en behandelen enof collectief. Zowel voor andere gedupeerden als voor mezelf.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leaseproces

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leaseproces nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serengeti