Klacht: lawaai / hoge trilling

op 16 juli 2016 over ProRail in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte medewerkers van Prorail,

Ik ben woonachtend in de Weideweg te Hengelo (OV) u gaf aan in een collum dat u alles wilt doen om overlast te voorkomen. En u gaat werken aan de nieuwe eisen van de overheid. Tot op heden is de overlast van de goedere treinen nog 300%. Wij ervaren de trilling zelfs wanneer we in bed liggen. En het geeft mij persoonlijk een hoge hartslag en een slechte nachtrust. Tevens hebben wij schuren in de binnen en buiten muren, wellicht door werking, maar aangezien de spoorbrug in het zelfde jaar is gebouwd twijfel ik, of het wellicht niet light aan het destijds heijen van de spoorbrug. Ik ben bereid een bouwkundige keurings rapport te laten maken over de schuren in de woning. En uit te laten sluiten dat de schuren zicht verder ontwikkelen door de goederen-treinen.

Schadeloosheid bij schuurkennis door het heijen van de spoortunnel en verdere schuur schade herstel (in en buiten de woning) door het goedeerenvervoer. Tevens vindt ik het erg belangrijk dat de goedere treinen/ het spoor zo spoedig als mogelijk worden gerenoveerd zodat de trilling en lawaai. Het zelfde betreft al de personen-treinen (stop en of de sneltrein)

Alle klachten die gemeld zijn door bjorntanke