Klacht: ze pikken teveel geld in

op 12 juni 2019 over LAVG in de categorie Incassobureaus

LAVG heeft mij een maand lang laten verhongeren doordat ze al me inkomen 1 maand lang hadden ingepikt helaas zijn ze hiervoor niet opgepakt en gestraft nu midels zo gemerkt dat ik 70 euro krijg om van te leven en rekeningen te betalen en zij dus 200 euro inpikken dit kan echt niet waneer worden deze corupte deurwaarde nou eens hard aangepakt wegens coruptie en mensen zonder genoeg geld laten zitten om van minimaal maand rond te kunen komen plus rekeningen te kunen betalen ?

oppakken en dat ze voor de rechter gesleept worden om verantwoording voor hun daden af te leggen en straf plus boete opgelegt krijgen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 21 juni 2019 om 16:49 geantwoord

Geachte heer Reedijk,

Wij hebben u zojuist rechtstreeks per e-mail van een reactie voorzien. Deze klacht betreft een vervolg op uw eerdere klacht via de website Klacht.nl onder nummer 791023. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij uw klacht niet verder via deze site in behandeling nemen.

LAVG - Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 21 juni 2019 om 17:05 geantwoord

nee zijn oplichters ze zijn mij 80 plus 150 euro schuldig als gevolg van maand lang zonder geld laten zitten plus met 77 euro wat ik nu heb kan ik niet van leven

Alle klachten die gemeld zijn door anti Corupte deurwaarde Team