Klacht: Upc vordering

op 13 januari 2020 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Vandaag kreeg ik een brief met een beslaglegging op mijn salaris. Dit betrof een vordering van upc van kennelijk een oude woonadres. Wij wonen inmiddels 9 jaar op onze huidig adres. Hiervoor op het oude adres hadden wij al tijden geen upc meer maar tele2. Nu dus tig jaar later een beslaglegging. Hier staat niet alleen hoodsom upc. Verder niet te achterhalen welke periode. Wel is er 2012 een vonnis uitgesproken om te betalen echter nooit iets over gehoord. Nu jaren later, beslaglegging. Mag dit? Is hier geen termijn aan verbonden. Ik weet eigenlijk niet eens waar het over gaat. Weet alleen dat tijdens de crisis 20072011 wij het heel zwaar hadden met verlies baan etc.K. Nu is alleen zichtbaar een bedrag maar verder geen info.

Ik zou graag mocht er ooit een schuld zijn gecreëerd, weten of de verjaringstermijn niet allang verstreken is. Zoniet een gepaste regeling. De vordering nu komt overeen met 18maandan nooit betaald hebben, echter ben nooit afgesloten geweest. Raar dit allemaal. Het kan zijn dat misschien een box of iets degelijks niet is teruggestuurd echter dat had waarschijlijk allemaal te maken met verkoop van ons huis indertijd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 14 januari 2020 om 09:35 geantwoord

Geachte mevrouw Willems,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Upcroos