Klacht: Teveel vorderen met kerstdagen

op 10 januari 2020 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Lavg hanteerd verkeerde beslagvrije voet na veel op en neer gemail eindelijk bealagvrije voet herberekend maar dan het teveel gevorderde terug krijgen bij lavg is een ramp.
Ze nemen overal de maximale tijd voor die ze hebben.
Als je beld krijg je ieder uur een ander verhaal en eigenlijk weten ze het zelf ook niet.
Als je dan geirriteerd raakt over hoe ze hiermee omgaan word er gewoon opgegooit.
Echt een maffiabedrijf dat denkt dat ze boven de wet staan. In plaats van dingen 1ste keer goed te regelen leggen ze altijd de schuld bij iemand anders is het een ander bedrijf of een andere afdeling binnen hun organisatie.
Hebben hun zaakjes niet op orde.

Hoop dat lavg snel haar deuren kan sluiten met dat wan beleid van hun.

Als ze dicht gaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 14 januari 2020 om 10:21 geantwoord

Geachte heer Rooij,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Lukededuke