Klacht: oplichters bedrijf

op 02 maart 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

ik heb geen schuld meer bij menzis maar lavg houd vol van wel eerst zeiden ze 51 euro stond op en een minuut later 110 euro en toen zei ze 170 euro en ik zei toen menzis zei dat ik hellemaal geen schuld meer had ook niet bij een incassobureau als lavg de woorden van menzis maar lavg wil geld in eigen portomonee steken en werd gewoon slecht behandeld aan de telefoon waarom niet een bedrag waarom verschillende bedragen zeggen dan zegt toch al genoeg dat lavg een vuil spel speeltwaarom eerst een bedrag en nog geen 4 minuten later een andere bedrag dan de eerste gewoon eerlijk zijn lavg en niet oplichten

dat ze eerlijk zijn en niet gaan liegen over bedrag

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

2 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw,Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen.Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.Hoogachtend, LAVG

Reactie van de melder van de klacht Renate Boltendal

2 jaren geleden - mensen lavg is een oplichters bedrijf ze innen wat terwijl ze het al hebben gekregen ik heb geen schuld meer bij menzis dat zegt menzis zelf maar lavg wil het geld zelf in de zak sten ga niet met ze in zeken en dat vind ik laf voor woorden oplichters zelfs de rechtbank weet ervan en die zegt dat ik voor de bedreiging niks van aan moet trekken wat betaald is is betaald en hoef niet dubbel betaald worden ik hoop dat de rechtbank lavg gaat aan pakken want ze stoppen geld in eigen zak dus mensen pas op voor lavg

Alle klachten die gemeld zijn door Renate Boltendal